Sunday, March 8, 2009

TAKUT LARH KONON

hari ni baru saja balik dari kem dekat sekolah



overall semua nya ok la jugak best gak..



actually this is for the first time..aku tido dekat sekolah..



selama 4 tahun da nak masuk 5 tahun pown..aku sekolah at situ..



haha da tahun akhir baru nak rasa..kesian kan..



tapi tak kesah la..satu hari pown da kira ok la tu..



pengalaman dekat sekolah pada waktu malam



bapak seram siot..



yela sekolah aku tu dah umur seratus lebih kowt...



kalau tak da tut.... saje jelah kan..hehe



ni aku nak cerita la..



time nak ambil air wuduk dekat surau..



aku,saji,fatin,farihah,jijah..dengan alia jalan lah sama2 pegi sana



perjalanan dari dewan ke surau tu agak jauh gak taw..



fuh meremang2 bulu roma..yang tak tahan tu



bila lalu bawah pokok..kowt2 tersalah tengok ke..



tak ke naya tu..haha



ok da sampai surau..bukak lampu..



yang kelakarnya..time nak ambik wuduk tu semua kelam kabut..



berebut2 tempat wuduk..



pasal apa??sebab nak dekat dengan tempat masuk..



so tak da lah seram sangat..hehe



semua pakat ambik wuduk cepat2 do..



yela semua nye stok2 penakut..



pastu dah abes ambik wuduk..nak jalan balik pown



satu hal gak..adoiyai..tawakal jelah..



masing2 cepat2 pakai tudung..tutup lampu semua..



then keluar..jalan rapat2..kadang tu lari2 gak



bila dah sampai dewan tu fuh lega giler..



hehe akhirnya...sampai gak..naseb tak jumpa apa2...



pape pown ni pengalaman akan aku ingat sampai bila2..



so moral of the story is...jangan pikir bukan2 do..!!

kang tak pasal2..hee lu pikir la sendiri..













No comments:

Post a Comment