Sunday, March 15, 2009

MAMA KU..

hari ini tanggal 16 mac adalah hari jadi mak yang ke -37 tahun..

haha muda lagi kowt..orang la kata..

sempena hari jadi mak..aku akan ceritakan..pasal dia..

kalau dah nama ibu of coz banyak benda yang dia yang buat

di sepanjang aku hidup at dunia ni..

yela ibu2 kan biasa la...masak kan untuk kita..mandikan waktu kecik dulu..

and macam2 la..dulu waktu aku kecik2 dulu selalu kene

pukul dengan mak..hehe mak dulu garang siot..

ANTARA senjata2 dia adalah hanger..perhh..

sekali kene menusuk ke kalbu...hehe and biasa la

budak kecik..kalau dah kene pukul tu..kita mesti cakap

"MAK TAK SAYANG ADIK..huu''haha padahal dia pukul

tu bukan nya suka2 tapi untuk mengajar..haha

aku waktu kecik yang jadi nakal tu pasal..

terikut-ikut cousins aku yang kesemua nya adalah LELAKI..

and aku sorang je perempuan..pada ketika itu..

dorang jelah kawan aku..so perangai pown da macam jantan..

tu pasal la..kene bantai..haha

tapi bila aku dah besar lain pulak cerita dia..

bila aku kuar dengan mak..kalau orang..mesti dorang ingat

aku dengan mak adik beradik..hee siot betol..'antara ayat2 yang selalu

dorank cakap..''owh anak ke saya ingat adik awk''..''tolong cakap

dekat kakak awk bila nak amek barang tu''..hee yang lain tak nak

cakap la..malas..hehe perrhh mak aku kalau dengar ni..

memang kembang semangkuk ler dia..haha pape pown

mak adalah orang yang paling penting dalam hidup aku..

walaupun kadang2 tu dia marah aku tak tentu pasal..

hee geram la jugak..tapi mungkin ada baik nya dia buat macam tu..

mak jelah best friend and true friend dalam hidup aku..

yela mak kita kan..so HAPPY BIRTHDAY TO YOU MOM!!

I LOVE YOU SO MUCH..



No comments:

Post a Comment