Tuesday, March 3, 2009

SIAPA BESTFRIEND KAMOO??

aku paling menyampah kalau orang cakap pasal hal ni..

actually tak paham apa beza''bestfriends'' tu dengan kawan2 yang lain??

asal hah..nak kata tak ada hidung..elok je..dua2 ada hidung..

yang bezanya mancung dengan tak mancung je...haha

bagi pendapat aku secara peribadi la..

orang yang layak panggil bestfriend tu..adalah orang yang sangat2 memahami

diri kita ni dan yang paling penting orang itu sangat2 boleh

di percayai..yelah kita da bagitahu apa masalah kita..rahsia kita..

tiba2 mulut dia macam sial..kem salam ler..

kadang2 aku pelik gak orang yang dipanggil ''bestfriends'' tu

sometimes can be your bad enemy taw..bahaya gak dorank2 ni..

hoo..bagi akulah dalam hidup aku tak ada istilah ''bestfriends''..

semua nya kawan..cuma yang yang nampak macam bezanya tu..

maybe aku selalu lepak sama2 ke..study..or pegi mana2 berkepit je..

IF aku ada problem aku share dengan dia..dan dia banyak tolong aku..

padahal tak da mendanye pown..just aku rasa da memang muka tu

je yang ada dekat sekolah..nak wat macam mana kan..dia je paham

masalah kita..so suka hati la..

aku tak kesah..bila kawan2 aku ada yang anggap aku ni bestfriends

dorank..lantak ler..asalkan dorank bahagia..tapikan pasal ''bestfriends''

ni ..aku kadang2 tu selalu gak gado..pasal jealous punya hal la..

aku yang jadi mangsa..gado pasal..rampas merampas bestfriends..

adoiyaai..aku ape hah..barang mainan ke main rampas merampas ni..

ngok betol la..haa sekarang ni..aku diam je..kawan je semua orang..

senang hidup..tak payah pikir..if nak mintak tolog..senang nak cari kawan

sekarang ni yang aku tahu ''bestfriends''dalam hidup aku sampai aku mati..

adalah mama aku dan KA..

YANG LAIN BESTFRIENDS GAK TAPI TAHAP DUA..HAHAHAH


No comments:

Post a Comment