Sunday, March 15, 2009

PELIK TAPI BENAR

hari tu aku balik..sebelum tu tunggu la bas dekat central market..hehe

pelik betul aku...aku terpikir la..

aku ni dekat malaysia ke..or negara asing..perhhh!!

macam2 orang asing aku tengok..dorank cakap bahasa dorank ler..

ada negro..busuk..!!! indon ..busuk...nepal..bangla...macam2 ler..

bersepah..kadang2 tu seram gak tengok dorank..

hee kita tak tahu dorank tu baik ke tidak..

especially negro and indon..fuh..

tengok dorank usha kita macam nak makan jer..

seram2...aku kadang2 tu.tak paham..macam ne lah..

dorank boleh terlepas at malaysia ni..

tapi ada jugak sebab2 yang relevan..

macam..yela...orang malaysia..ni..

tak suka kerja2 buruh..macam buat bangunan semua..

sebabnya..cepat penat..and tak standard la..

bak kata orang2 kita..

lagipown remaja zaman sekarang mana nak kerja macam ni..

baik jual burger je kan..lagi satu..kerja buruh..ni..

bayaran dia rendah..sape orang negara kita yang nak..betul tak!!

harap kan orang2 asing jelah..

bagi dorank da cukup besar kowt...

korank tahu..orang2 asing lagi advance dari kita semua taw..

haritu aku pergi area bukit bintang..

perhh...mat indon pakai N95..

siot..tol..kalah aku..pakai fon cikai jer..hehe

pape pown kita kita kena pikir kebaikan and keburukkan

dorank2 ni..tapi aku tahu malaysian people..

dorank2 ni termasuk aku sendiri..memang pikir negative

je..hehe aku tak menyokong..aku tak membantah..

0-0..tu je yang mampu aku ulas kan..salam..hahah

No comments:

Post a Comment