Wednesday, March 4, 2009

MALU Siot.

haha sorry tergendala title dia ni..

ni semua nya pasal pc aku yang macam sial sikit..biasa la lama punya..

ok lets continue to our topic..hehe

semalam merupakan latihan kebakaran at sekolah aku..

kira2 dalam pukul 11 ke 12 lebih macam tu..

kalau kebakaran biasa larh..buat apa nak takut..bukan betol2 pown..

so aku relax larh larh..dah bunyi loceng yang panjang tu..

tak da la nak heran sangat..aku pun dengan malas nya..

jalan pun melenggang2 je..hehe siap kemas tempat lagi sebelum kuar..

siot kan..agaknya kalau kebakaran betol aku rasa dah rentung dah kowt..

ke da arwah da aku ni..kwang2..

ok2..dah sampai at padang..tunggu la pengawai bomba tu cakap2 semua..

sambil mengcangkung..siot tul PN SETI NOR tu..

dah tengah cuaca panas2 tu..haih bikin hot je..

pas orang bomba cakap tu...ada pertunjukkan padam api..

si PN GOH beria-ria suruh tengok..adoi yai apa barang..

aku bukan nak cakap besar la..tapi DAH LIMA TAHUN AKU TENGOK BENDA

YANG SAMA JER...dah hafal da kowt..


so tak payah la nak terhenggeh2 nak tengok..hehe

owh ye kebetulan samalam pagi hujan padang tu basah..

berlumpur2 berlecak2..abes seluar aku..aku dah la pakai full uniform

jadi aku lipat ler kaki seluar tu..hehe da macam polis indon taw tak..

haha tapi kan mula2 aku pelik gak asal la dorank usha2 aku..

pastu ketawa2..lawak sangat ke lipat kaki seluar tu..poyo tol..

aku buat bodoh je lah..malas nak layan lantak ko..la..

pastu dah abes pertunjukkan padam api tu..aku pergi larh at paip..

basuh kasut yang kena lumpur tu..pastu masuk dalam kelas..

aku buka la kasut nak lap..

dan AKU TENGOK RUPANYA AKU PAKAI STOKING hitam sebelah

terbalik..huh malu giler babi soit..patut la dorank tengok td..

bangkit tol..malu malu malu malu...huhuhuu




No comments:

Post a Comment