Friday, November 12, 2010

rumah jalan rumah


salam sayang kepada sahabat2 ku..yang membaca entry ini..harap kamu semua sihat selalu
sudah dua hari aku di rumah..walaupun bosan tapi aku rasa senang hati je..
kenapa ye??perasaan ni tak sama langsung kalau duduk kat kolej..padahal rutin sama saja..
ahh mungkin suasana tu berbeza sikit kowt..kat rumah ni..dihiasi suara adik2 aku..memekak je selalu..heheh
nah..tak pelah..kadang bila di perlis..rindu betul nak dengar suara diaorang ni..
walaupun agak mental gak kalau dengar budak-budak ni dok menjerit...
buat pengetahuan semua adik saya ni suka sangat menyanyi taw..
umur baru je empat tahu..dah pandai menyanyi lagu-lagu cinta..hehehe
chomel betul kalau dengar suara dia...
hehe rutin di rumah biasalah...tak kan pernah berubah..
jangan mimpi lah kalau nak rehat panjang..
tapi tak kesah la...kerja rumah tu ibarat exercise masa sendiri..
hehe terbaikkan...pagi je bangun mandikan budak2 busuk ni..masakan untuk dorang..
mesin baju..sidai kain dan macam2...
biasalah kalau perempuan..rutin macam ni tak pernah abes..sampai bila..
aku enjoy kowt buat benda2 ni semua..
semalam aku pula aku keluar..pegi tempat kerja mak..di wangsa maju...
alang2 datang tujuannya nak pergi bank je..
pastu kebetulan wangsa walk sebelah tempat kerja mak..
so aku pergi merayau2 di sana sorang..sebab kena tunggu sampai mak balik kerja..
bila sampai wangsa walk aku jd blur gler..tak tahu nak watpe..
nak tengok wayang..aku tak tahu ada cerita ape yang terbaru..sebabnya kat arau mana
ada panggung..television pon aku tak tengok..surat khabar lagi lah tak sempat nak baca..
last sekali aku amek keputusan untuk..berkaraoke sorang..hehe
puas jugak la melalak sorang2..tapi sound system je teruk..tak kesah janji aku happy..
sedih tol kawan2 ni.semua nya wat hal sendiri..dunia2..
tak pelah..aku tak kesa.k la jumpa lagi di entry yang akan datang kalau aku rajin la ye..heheh
salam

No comments:

Post a Comment