Wednesday, November 3, 2010

MENTAL AKU MENTAL SEKaRANG

hampir 3 hari hujan kat perlis ni tak berhenti..

kesejukan jangan cakap ar...melampau..dah macam kat australia..

huhu tak suka..sia-sia aku basuh basuh guna mesin..

burn duit aku..hampeh..

banjir sudah melanda sekitar kangar...

aku nak balik..huhu seminggu je lagi...

sabar2..lagi dua paper lagi nak berjuang...

tapi boleh ke ni semua kembali pulih time aku nak balik...

aku tak nak dok sini..huiii tolong ler...

nak tahu ape yang lagi seronok x..

pertama bekalan air kat uitm ni dah terputus..org semua berebut air...

kedua semuua mesin atm rosak..mcm haram toll...

ketiga bekalan makanan dah habis..

keempat aku terpikir macam ne aku nak balik kl minggu depan...
sempat ke air2 ni kering...

kelima celaka haram sejadah...mental2...

keenam.. the end..

dah ar menyampah nak cite

No comments:

Post a Comment