Saturday, November 13, 2010

keseorangan lagi


semalam aku berjalan meronda di klcc berseorang lagi..
hai tak tahu lah kenapa..sejak balik dari perlis..
bila berjalan je..dah blur,buntu dan tak da arah tujuan..
pelik kan??aku macam dah tak reti nak berjalan kat kl ni..
bila minta pendapat kawan...dorang akan cakap..duduk rumah jelah babe?
haii panas betul kalau dengar..tapi padan muka aku sapa suruh tanya kan..heheh
bukan tak nak duduk rumah tapi bosan..cukup duduk terperuk di kolej selama berbulan2
tanpa kuar berjalan..sebab nya..aku tahu perlis tak da pape..
memang sesuai untuk jadi tempat untuk belajar..
syukur2..kalau tak asyik la nak berjalan je kalau dah tahu p0rt..
aku tak paham kenapa ada certain orang macam erm..boleh di kata kan
tak boleh nak hidup kan kat arau..tiap2 minggu berulang balik dari perlis ke kuala lumpur..
mak ai..kalau aku tak sanggup ar..duit dah ar ciput je..lagipun dah lama duduk kl..
bagi aku kl dah bosan..tapi makan tak bosan ar..heheh aku suka makan
bagi aku biasa je..aku tak kesah pasal hiburan pon..tu suma duniawi..ahahaa AYAT ABANG EPI time MDS..aku ingat lagi..
perlu ke kita nak berhibur untuk setiap masa kan..hehe apa dah..aku kat perlis..
satu kepala ngan semua roommate aku..kitorang semua jarang nak berjalan2..
kebanyakkan masa duduk dalam bilik..menyembang..study(yang ni wajib ar)
dan TIDO>>TIDO>>TIDO..haa yang hobi kitorang sebenarnya..
hehe aku selalu tengok jiran aku disebelah menyebelah..suka pergi bilik sesama sendiri..
berkunjung-kunjung..memekak sume...apa yang bestnya tah..dorang tu tak pernah ada roomate kekal..tido merata bilik kowt.hai..haha lantak lah ada aku kesah..
kalau kitorang lah orang yang suka berkunjung bilik kitorang..
terutama pelawat setiap kami MIRA NAGA..
hehe dia ni kalau datang bilik..asyik makan ye..tagline dia..weyh ada makanan tak..aku lapar..
hahah
aku tengok badan dia sekeping je tapi kuat makan..hai..heheh lantak lah kitorang tak kesah pon..
dah biasa dengan dia..
lagipun kat bilik makanan kitorang banyak tapi tak makan sangat time terdesak je baru rasa nak makan..
pape pon aku rindu duduk kat kolej..aku rindu bilik aku..aku rindu meja study aku..
aku rindu almari baju..aku rindu katil aku yang empuk tu..
argghhh aku rindu semuanya..kenapa lah kan..kan best kalau duduk kat situ selama tiga tahun..
waa next sem aku duduk kat mayang..hurm tah lah macam mana rupanya nanti bila duduk situ..
redha je ar..

No comments:

Post a Comment