Thursday, November 18, 2010

HARI MAKIN BERKurang


salam kawan2 sekalian..
tarikh hari ni dah menunjukkan 18haribulan november 2010..
lagi tiga hari je aku dah nak balik ke perlis..huhu sekali lagi sedih nak meninggalkan
rumah, family dan paling penting dua ekor budak busuk at atas ni..huhu
walaupun dorang ni nakal..dan kadang wat aku sakit kepala, darah tinggi semua..
tapi bila kat perlis rindu sangat nak kacau budak ni..hehe kacau ek bukan buli taw..haha
semakin hari semakin menbesar da budak2 ni..
hai..ni baru je adik..kalau anak sendiri macam mana lah kan..
bestnya la..aku teringin nak ada anak sendiri..paling kurang pon dua orang pun cukup lah..
yang lelaki aku nak namakan dia IKHLAS..hehe kelakar kan..tapi aku suka sangat nama ni..tah
mungkin budak ikhlas ni yang selalu aku jumpa time aku kerja di newsplus dulu
setiap kali dia datang ke kedai mesti dia mintak mak dia
belikan kereta mainan..boleh dikatakan everyday dia datang kat kedai beli kereta..
agaknya kalau ada sepuluh ribu budak macam ikhlas ni..
shopping kereta mainan..aku rasa kaya giler2 dah company newsplus ni taw..
hehe waa rindu nya kat budak tu..aku masih ingat muka dia..
putih kemerahan..rambut ngan mata dia cokelat..waa
chomel sangat..harap sangat anak aku macam tu nanti..heheh
berangan kau ya naz...heheh tapi tak salah kan..
okey kalau anak perempuan..aku nak namakan ARMANI..
ni pulak sebab armani ni..adalah adik kepada ikhlas,,senang cita..haha
hai budak owh budak..kadang korang ni chomel sangat..kadang korang wat aku mental je..
hehe tapi seronok gak melayan budak2 ni..
gaduh ke apa ke takkan pernah habes sampai lah dorang membesar..
nanti dah besar..masing-masing tak heran dah kat aku ni..huhu
tak pelah takkan dorang nak membesar bawah ketiak aku je kan..
(PUJUK HATI SENDIRI)huhu..semoga mereka menjadi anak2 yang baik..
amin..sayang budak2 ni tapi geram..hee =)

1 comment: