Tuesday, November 16, 2010

kerja hari ni

kek yang sodap siot..fav den
ketupat dan lemang..hehe


rendang ayam masakan mak yang terbaik..
salam aidiladha kepada kawan-kawan sekalian..
syukur lah akhirnya tiba gak hari raya haji ni..
hehe masa kat kolej dulu..punya ar takut tak dapat raya
ye ar kan musim banjir kat perlis tu..risau ar tak dapat balik..
tapi alhamdullilah selamat gak aku sampai at rumah ni..walaupun makan
masa lama giler duduk dalam bus..macam nak tercabut bontot aku ni..
huhu..hai aktivit hari raya ni biasa ar...malam raya mesti start memasak..
hehe paling aku suka..mak wat experiment rendang without guna daun kunyit..
coz daun kunyit habis..penat aku tawaf satu keramat ni cari..
salute lah at mak misi berjaya..ni rendang yang paling sedap yang aku penah rasa..
hehehe..seterusnya aktiviti mentong makanan
..mentong tu maksud nya makan berulang..hehehe dah sudah makan..
japgi sambung..dan sambung dan sambung..tu ar
balik rumah ni..memang gemuk ar..tapi bbila balik perlis kurus balik..ye ar
makan tak cukup..tak sesedap masakan mak..
bayangkan..arini saja aku makan..rendang+ketupat..
makan kek..makan bahulu thai..makan ice cream..
huhu mana tak nya..pengaruh ni..huhu setan tol..
banyak gila makan..comfirm badan naik..huuu.
lantak lah aku memang suka makan..so what..hahah
rezeki jangan di tolak..
k la selamat hari raya aidiladha..


No comments:

Post a Comment