Thursday, November 18, 2010

PERKATAAN I LOVE YOU

salam kawan2 hari ni aku nak menceritakan tentang I LOVE YOU..
aku tahu setiap insan diluar sana especially wanita..mendambakan perkataan
i love you ni dari seseorang lelaki yang bebetol dorang sayang dan cintakan..
tapi bagi aku waktu sekarang ni..mudah sangat orang cakap I LOVE YOU..
sampaikan susah nak tafsirkan sama ada ikhlas ke tak..
bagi aku buat masa sekarang ni..aku takot..boleh di kira
fobia jugak lah bila seseorang tu meluahkan perasaan dia terhadap aku..
senang cerita dia cakap I LOVE YOU kat aku..hee
aku ni tah lah susah nak cakp...kadang lembut hati sangat..
cepat cair konon..tapi tu dulu..
percaya tak kalau aku cakap bila seseorang tu cakap I LOvE YOU tu
kat kita..macam dia bagi harapan kat kita kan...setuju tak??
aku mengaku..aku rasa macam tu..tapi
disebabkan macam tu lah..aku selalu je di kecewa kan..
so sekarang ni aku perlu berhati-hati dalam mengenali seseorang itu..
mudah sangat mengucapkannya..tu makna tak ikhlas..
hehe tapi bukan semua ar aku rasa..
pape pon tanya diri sendiri..
tepuk dada tanya hati..hahaha =P
aku benci lelaki yang suka mempermainkan perasaan wanita..
kenapa?? dorang ingat kitorang ni tak da perasaan ke..
tulah mudah sangat dapat cinta perempuan..
caranya perkataan I LOVE YOU TU LAH>>
huhu tak suka..sedih..
kepada kawan2..especially lelaki..
jangan terasa hati pasal entry ni..aku bercerita berdasarkan pengalaman aku..
setiap orang ada kisah masing-masing..
tak kesah lah apa pun..
yang penting korang semua kena menilai diri dan pasangan masing-masing
aku sekarang masih tercari-cari MR PERFECT..
tak da ar perfect sangat ..cukup sekadar kena dengan jiwa dan terima aku seadanya
okey lah...
remember my beloved friends..
LOVE is just a word
until you found someone to gave
it a definition..
semoga korang mendapat cinta sejati yang direstu tuhan..
salam

3 comments:

  1. sumbody is in the romance mood la weh!

    ps : uit!aku nak bla da nie..ko tuh enjoy r puas2 dulu kat kl neh..
    waaaaa~

    ReplyDelete
  2. ahh . Setuju sangat sangat ;)

    Memang terluka . Aku diberi false hope pown terluka siot ! haha xD

    ReplyDelete