Monday, February 22, 2010

PENGESYOR PENCUCI TELINGA..

salam kawan-kawan..harap shat belaka hendaknya nya..
tujuan aku menulis blog ni adalah untuk meluahkan rasa dan menceritakan apa-apa saja yang aku nak cerita...so sesiapa tak nak dengar tolong tutup telinga dengan mata anda ok..


kepada follower aku..terima kasih banyak2 atas budi baik mengikuti blog aku yang tak seberapa ni..

yela blog aku ini tidak la gempak sangat cuma ada sedikit giler2 dan beberapa perkataan kesat yang mungkin menimbulkan kemarahan orang tapi ape aku kesah ..suka aku la kan blog aku..betol tak??


so kalau tak suka..buat apa kawan2???tolong jangan baca okey...hehe


actually dua tiga hari ni aku ada admire satu singer muda..yang berasal dari indonesia..

nama dia GAMALIEL TAPIHERU DAN ADIKNYA AUDREY..
seriously ...mereka ni sangat berbakat setiap hari aku rasa nak dengar suara merka..
mukanya dah la cute-cute semuanya...
kalau korang nak dengar sendiri dan melihat muka mereka yang comel-comel tu..pergi at youtube search GAMAL1990...

aku sangat suka apabila mereka berdua mendendangkan lagu BROKEN STRING DAN JUST DANCE..
walaupun..persembahannya mereka hanya sekadar pakai t-shirt..rambut selekeh..tapi nyanyiannya boleh wat korang..tak tidur..dan kalau boleh nak dengar hari-hari...betol ni..tak tipu punya...dan thanks a lot kepada kak HANIS ZALIKA kerana memperkenalkan mereka...kerana aku dah lama tak dengar penyanyi yang suara sedap giler macam tu..

yela industri muzik kita sekarang main tangkap muat je...
kononnya indie..tapi nyanyi entah apa-apa tah...yela semua orang nak nyanyi..
bebas mengeluarkan suara yang macam haprak!!!!!tapi aku yang sakit telinga nak dengar example..MHI pagi tdi..artisnya aku tak nak la cakap siapa kang tak pasal masuk paper lak kang...habis aku..heheh
secara jujurnya..aku kurang minati indie ni...tapi adalah minat sikit DUA tiga lagu yang kadang-kadang mcam dekat di hati .


hmmm daripada aku dengar lagu-lagu indie yang kadang-kadang tak ada tujuan tu baik aku dengar lagu SERI DEWI MALAM DARI SHARIFAH AINI..haa sedap sikit telinga ni mendengar nya..leh gak la wat perkasam telinga tok tidur malam..heheh..

hee apalah aku merepek tak tentu pasal...maafkan ya kawan-kawan..hari ni cerita tak da tujuan...main terlintas je nak tulis apa-apa..sebenarnya..mata ni dah ngantok plus dua tiga hari ni aku punya otak jadi stress la pulak..ye ar berat badan dah naik beberapa kilo..huhuhu dari 55kg jadi 61 kg..korang bayang kan..berat macam anak gajah sumatera..huhu..nak kurus!!!!!nak kurus!!!tolong ...aku....please..mak jangan la masak sedap sangat!!! aku takut kang tak layak nak masuk upnm kang..huhu doakan kan aku ya kawan-kawan..semoga aku pass...amin..sayang korang

No comments:

Post a Comment