Wednesday, February 3, 2010

C>I>N>T>A



hey kawan2..
hari ni aku nak menceritakan tentang someone yang boleh dikata special dalam hidup seseorang perempuan..(KALAU DIA BEBETUL SAYANG AT ORANG TU LA) iaitu boyfriend..hmm aku ni susah nak cakap perasaan aku sebenarnye..si dia cakap at aku dia sayang at aku tapi masalah nye aku ni susah sangat nak percaya..tah aku pon tak tahu la asal leh jadi macam ni..maybe dah boring kowt..heheh si dia..pada awal2nya..sangat menyeronokkan..boleh dikatakan hari2 ko tak akan bosan dengan kerenah bangangnya tapi sekarang ni haram sejadah !!!..dah tak macam dulu..membosankan..mostly menyakitkan hati je..heee kata orang kalau dah macam tu..blah je..tapi bila aku cakap nak blah dari hidup dia..dia macam no respond..ye pon tidak..tidak pon tidak..hee bodoh betol..
sekarang ni aku just biar jela..malas nak layan lelaki yang tak da perasaan macam tu..aku rasa da serik ngan dorang2 ni..so aku tak nak bagi harapan at sapa2 pon..biar la masa yang menentukan..pintu hati ni dah tutup...da fed up taw!!!
actually aku masih menyayangi si K..dia telah banyak mengajar aku..tentang cinta..walaupun dia seorang yang biasa..tapi yang biasa lagi baik dari yang luar biasa..sifatnya..
aku masih ingat..kadang2 dia seorang yang romantic la gak..
selalu bagi mesej yang indah2.yang dia karang sendiri untuk aku..walaupun tak banyak..tapi cukup la..untuk nak happy kan hati aku ni..
tapi sekarang semuanya tinggal kenangan..
tak pela aku terima..maybe..tak da jodoh kowt..
tuhan saja yang mengetahui masa yang akan mendatang..
hope si K..berbahagia and berjaya dalam hidup..
aku sentiasa doakan untuk kau..si K..
btw aku da bosan bercinta jarak jauh..
jarak yang dekat pon menyampah..plus lagi menyakitkan hati..
tapi kata orang.........
ada satu je cinta yang sumpah tak akan engkau rugi..bahkan akan membuatkan kau bahagia je..iaitu
CINTA PADA ALLAH YANG MAHA ESA..
jadi..cinta yang baik ditentukan tuhan..cinta yang memudaratkan dari setan..hehehe.....
pandai je kau naz..k la..
sekian..

No comments:

Post a Comment