Saturday, February 6, 2010

FEELING like ICE COLD WHITE COFFEE..

sudah tiga hari aku jadi penanggur terhormat...
bosan betul duduk dekat rumah..serabut kepala otak aku ni...

si dia langsung tidak ambil tahu..kejam tol
hmm da naseb aku dapat bf macam tu..
tak reti nak menghargai aku ni...
aku bosan..kadang2 da rasa tawar hati nak bercinta..
tapi masih need someone tok bercerita..yela memang ada bestfriend yang sudi mendengar..
tapi bukan semua yang boleh kita share kan..

bukan apa..emm entah susah nak explain..beza bestfriend and boyfriend..
tapi masing2 ada kelebihan dan kekurangan..
sekarang ni..dua2 makin menghilang..
masing2 da bawa haluan masing2..
tapi dalam hati ni mereka2 itu masih aku anggap bestfriend..
walaupun jauh..

kadang2 rasa sedih sebab si dia tak hargai aku..
yela at least tanya khabar tu pon sudah dapat happykan hati ini..
tapi apakan daya si dia bukan seorang yang macam tu..
hari2 aku tunggu gak..tapi hampeh...
wat sedih je...sampai aku da fed up..aku ada la gak send mesej berbaur sindiran..
tapi hati dia sekeras batu..
akhirnya aku sendiri yang makan hati..
aku bertolak ansur gak laa..say sorry..but tak da effect..huuh
menyampah..benci..benci..benci kau...

No comments:

Post a Comment