Monday, February 22, 2010

GURU KU...PUAN DOT DOT...BACA SENDIRI

this is me and pn zaidah..comel kan aku macam beruk...bwerrkk


salam kawan-kawan hari ni aku nak menceritakan tentang guru...
hehe kebetulan sahaja nak cerita ni sebab semalam aku mimpi PN ZAIDAH...heheh
mimpi kalau yang baik tak pe gak..tapi semalam mimpi cikgu marah aku giler-giler la..huuhu macam dah tak boleh nak pandang muka ni..amin..hee naseb bukan betol...kalau tidak tak boleh bayang kan ler...dah la cikgu ni terkenal dengan ketegasan yang maksima..bila dia masuk kelas je..aku rasa macam kat padang kawad je..
berdiri kena tegak..jangan bengkok-bengkok waktu nak berucap..SELAMAT PAGGIIIIIII CIKKKGGUUUU!!!!! KO GOYANG SIKIT ABISLAH KO...
gOOD LUCK LA>>>ko telan la kata-kata hikmah daripada cikgu..heheh
maklum laa..dia merupakan guru BAHASA MELAYU YANG SANGAT dISANJUNGI>>
tapi cikgu ni..takdalah garang sepanjang masa..kadang-kadang sporting gak..heheh teringat aku masa dia ikut perkhemahan kadet polis di sungai tekali dulu..sama-sama dengan PUAN FAZYANTI...
pada hari ketiga..ada aktiviti larian..jurulatih dengan guru kadet..
emmm sapa-sapa nak join..join ler..boleh sangat..dan kebetulan PN ZAIDAH NGAN PN FAZYANTI ADA...at bawah pondok rehat
then aku pergi la at dorang...
AKU:cikguuuuu!!!
PN FAZ:kenapa kamu ni..
AKU:cikgu tak join larian ker???
PN FAZ:tak malas la saya..
then pn zaidah pon menyampuk dan berkata...
PN ZAIDAH:kenapa kamu tak nak tanya saya??awak ingat saya tak boleh lari ker..hehehe(sambil senyum-senyum)...
AKU:emm sorry cikgu tak da niat pon nak pikir macam tu...saya takut nak tanya je..hehe jangan mara eh cikgu..
PN ZAIDAH:tak pe saya DAH tahu sangat...
hehehe actually memang aku nak tanya tapi tak sampai hati dan tak berani pon..yela PN ZAIDAH KAN ORANGNYE COMEL...PN FAZYANTI LAK ORANG NYA KECIK JE..so paham-paham jelah..kang takut salah cakap kang terasa...
tapi cikgu da sebut sendiri okey la..at least dia boleh di bawa bergurau kan...tak da la serius setiap masa..kalau serius je..macam mana nak enjoy hidup..hehehe..
tapi bila aku pikir balik asal laa...boleh mimpi cikgu erkkk..
so bila ingat-ingat balik...haa mungkin faktornya aku sebelum tido semalam..aku asyik laa. pikir result SPM yang bakal keluar awal MAC nanti...tak tahu laa macam mana..harap-harap membanggakan ar...secara jujurnya..(aku TAK NAK CAKAP BESAR) tapi kenyataan..soalan SPM tak susah mana pon...seriously...tapi ACCOUNT PUNYA KERTAS SUMPAH SUSAH LAA>>>tu aku agak down cikit...ngan SCIENCe yang aku ada terlepas baca sikit..heee menyesal aku..tak pelah...
da lepas pon...TAPI AKU STILL MENYESAL>>SO ADIK-ADIK...belajar la dengan terperinci okey..jangan relax-relax macam akak ni..tak bagusss..heheh
pape pon goodluck kepada korang...
and hope aku dapat keputusan yang membangga kan..YA ALLAH MAKBULKAN LAH DOA HAMBa YA ALLAH>>AMIN..
okey kawan-kawan..salam...

No comments:

Post a Comment