Wednesday, February 25, 2009

TIADA TITLE

kadang2 rase dalam hidup ni tak fair sangat

orang2 di sekeliling kita masing nak tikam kita dari belakang

termasuk orang yang terdekat dengan kita..hai manusia2

sebagai wanita, girl,perempuan...

if kita sayang seseorang tu kan..

macam2 yang kita buat tok dorank..macam bagi hadiah la..etc..etc..

but sebaliknya lak dorank yang disayangi tu..

tak reti hargai langsung..tak nampak! buta..

aku suggestkan la..baik tak payah sayang orang la..

buang masa..nampak terhegeh2 kat orang..

asyik2 kita je yang ingat orang..sibuk2 hal dorank..

tapi dorang tak nampak..dan tak pikir apa yang kita rasa..

apa guna orang yang disayangi tu..tak ambil peduli langsung..

sibuk dengan hal sendiri je..

yela..hidup sendiri lagi penting kan..bagus fikiran ko wahai manusia..

ko boleh buat macam tu..aku pun boleh laa..

aku kalau nak buat boleh je..tapi..pasal aku pikir perasaan ko..

aku nak jaga hati kau..aku sayang ko..

tapi ko dah wat hal dengan aku..tak pe..

aku sabar..tapi sekarang ni aku da malas dengan ko..

ko message aku message..tapi kalau sebaliknya..suka hati ko laa..

aku da penat..da fed up dengan ko..

aku ni apelah sangat..ko da ada kawan baik ko kan..

yang selalu ada dengan ko..selalu tolong ko kan...ko pegi ar dekat dia

jangan cari aku dah..ko ada masalah ko nye pasal la..




No comments:

Post a Comment