Saturday, February 28, 2009

PERJALANAN SEMALAM..POYO...

semalam aku kuar dengan b..hee da lama tak kuar sama2..rindu gile..

macam biasa la..aku always late..janji 1130..tapi sampai 12 lebih..

hee sorry ya sayang..bwerrk..

sampai2 je..b pegi beli ticket wayang..semalam banyak movie da full

huhu..ingat nak tengok cerita upin dan ipin but..penuh siot...

sampai petang...huhu at last..kitorank tgk cerita seven pound..

first2 bila..tengok cerita nie tak paham taw..blur..aku tanya b

dia pown sama je dengan kau..haha

last sekali baru paham..hehe...cerita dia kira ada romantic tapi

giler sedeh..aku menangis gak tengok..tapi tak banyak..

takut make up cair..hahah gedik tol..hee tak de ar ...

afta tengok movie..ktorank pergi KLCC..jalan kaki jer..

dari TS..pergi sungei wang..pastu pergi pavi..then bru sampai kLCC..

sampai jer...terus pergi food court..nak beli air..

konon nye..haus..tapi memang pown..

tapi b pegi beli ABC..dua...hehe sedap la jugak..tapi tak abes..huhu

bazir tol la sayang...tahu beli satu jer..

lain kali..jangan beli lagi...!!!!paham...

hehe pastu kitorank continue la..jalan2 keliling KLCC tu..

coz dah tak de idea nak pergi mana...selalu nya macam tulah..

haha dah lama2 tu...balik..naik LRT b turun at masjid jamek..

aku turun jelatek..tapi b hantar aku sampai jelatek..

hehe macam biasa la..sweet sangat lol..thanks a lot ya sayang..



No comments:

Post a Comment