Sunday, February 22, 2009

CARTOON

TOM AND JERRY SHIN CHAN

DORAEMON

kartun..bila sebut je..mesti automatic OTAK korank pikir
kebudak-budakan..dan tak sesuai dengan umur dewasa macam korank2 tu.
tapi hakikatnya korank salah..siapa kata kartun just untuk budak2..
orang tua2 pun boleh tengok juga..
secara jujur nya..aku mengaku aku memang tengok kartun..
kira layan ar semua kartun yang ada..
sebab aku ada adik..hehe kira ada geng la..kadang2 terpaksa tengok gak..hee
actually korang2 semua tak payah malu nak mengaku yang korank tu
masih meminati dan mengikuti cerita2 kartun yang ada..
biasa la..kalau asyik tengok cerita yang mengikuti umur korank..
pun bosan jugak..and poyo la!!! lagipun tengok kartun tak salah..
plus boleh kurang stress korank at rumah..cerita kartun ni
ringan jer..senang nak paham..dan tidak terlalu over..
contoh nya macam cerita doraemon,shin chan
dan tom and jerry..yang masih aku ikuti
dari zaman aku budak2 dulu sampai la sekarang
heheh mak aku pun kadang2 tu join jugak..
so tak kesah la..korank nak kata apa janji aku happy..
HIDUP CERITA KARTUN!!!!

No comments:

Post a Comment