Sunday, February 1, 2009

teringaT KAWAN kecik besar....

waktu aku sekolah rendah DULU..aku ni kurang peka sikit pasal best friend ke

or apa2 friend la yang sewaktu dengannya..heheh

sebab apa??sebab aku skolah rendah..sekolah campur lor.. sume rapat

tak kira lelaki ke perempuan ke..sama jer..lagipn time ni

time bodoh2 jer..hahah..

tapi kan time darjah ENAM ni..adalah aku admire satu bdk ni..hahah

agknya..bru tersedar kowt!! hee..tapi dia tu slalu gadoh ngn aku tw..siot je..

muka jer..cute..tapi perangai mcm JIN BANGANG JER...

kitorank kalau gado..slalu main penumbuk n penampar jer..

tapi waktu rehat ar..kalau gadoh besar..main baling AIS..

fuh ada sekali tu gado besar ar..dia baling AIS TU DKT MATA AKU BELAH KIRI!!

WEYH AKU INGAT LAGI TW!!!bapak sakit sial.. mengalir gak air mata..

tapi aku balas blik AR..aku ketuk kepala dia ngn ais batu besar..hahah

lebam kepala otak KO..haha PADAN MUKA KO SETAN...

tapi..waktu ambil result UPSR TU..kitorank da baik blik..masing2 mintak maaf..

mungkin time tu kitorank sedar..gado pon xdpt apa kan..tapi ni lah

kenangan yang masih segar dalam ingatan aku..smpai sekarang ni...

huhu..rindu gak rasanya..waktu zaman dak sekolah rendah dulu...

wah kan best kalau boleh patah balik time zaman dulu2..

HEH!! mesti korank terpikir kan apa dah jadi gn budak GILA tu..haha

kalau ko tanya aku..aku jawab..XTAW LA NGOK!!!...





No comments:

Post a Comment