Wednesday, February 4, 2009

BULAN MENGUNDANG SAKIT!!

bila bulan february start..aku rasa semua student dekat MGSKL.TENSION SEh!!!

nak tahu kenapa???heh this year macam bangang jer takwin sekolah..

nie untuk nash la ye...

EXAM intenvensi...bermula pada 13/2/09...SUKANTARA bermula pada 11/2/09 hingga 17/2/09..

INTERACT PROGRAM iaitu KEMPEN GO GREEN..bermula pada 7/2/09-13/2/09

PERMILIHAN KOR KADET POLIS..11/2/09..HARI SUKAN SEKOLAH..24/2/09..

belum tambah homework lagi..project2 yang cikgu bagi..

suruh cari itu lah..ini lah..siot ar..

Huhu bulan nie stress sangat2..macam2 nak buat..

study pown da tak cukup masa..kadang2 aku tak paham dengan cikgu2

dekat sekolah aku ni..suruh buat itu ini..tapi tak nak tolong..

tahu nak mara je..tak paham masalah orang langsung..heee aku benci ar..

menyampah pegi sekolah..pening tau tak..

bila pegi sekolah..rasa macam tak semangat jer..

kalau boleh nak jer lari dari sekolah tau..heheh tapi apa kan daya

duduk rumah pown boring..n nanti aku yang rugi..

pastu cikgu membebel agi..huhu naseb2!!!!

No comments:

Post a Comment