Friday, February 13, 2009

TABIAT BUDAK KELAS AKU WAKTU EXAM

start semalam adalah first exam kitorank..

hee aku time buat paper BM leh lak terpikir nak apa dekat blog..

so aku pilih title nie..BUNYI macam best sikit kowt..

dah setahun aku dalam kelas akaun..macam2 perangai ada

dalam kelas aku..dari yang paling senyap sampai ler yang

paling bising..hee stardard ar dak 5T yang paling gempak..haha

bangga siot!!!

ok2 la xnk cite panjang..

TIME SEMASA EXAM DAN SELEPAS ABES BUAT EXAM

1.tido..haa ni memang paling famous ar dalam kelas aku

aku selalu gak buat..

2.termenung tgk luar kelas..haa ni konon nya berpikir ar..

3.garu kepala..aku pun tak paham tabiat apa ni..

tapi aku pun selalu buat..konon nya leh dapat jawapan la..

4.bahasa isyarat..haa nie pun famous macam tido gak..

bahasa isyarat ni semua orang tahu..hehe contoh bahasa isyarat

''weyh ko buat soklan bape'' and etc etc

ni aku selalu buat dengan ZAMIRA..

5.pandang kiri kanan..nie merupakan teknik nak tanya jawapan

orang sebelah..and sure dapat nya..hahah

partner aku yang selalu buat NATASHA LAU..

6.conteng kertas soklan sendiri..haha ni fav aku gak..

terutama bila da bosan sangat..mulalah..conteng nama orang..

lukis2...haa ni yang selalu buat ANIS ATHIRAH R..

7.tengok cikgu berjalan ke hulu ke hilir..ni sebenarnya nak elak

daripada mengantuk.. tapi bila pengetua lalu..

gerenti semua tak jadi mengantuk..fresh je..haah hipokrit

betol do..konon ya kecut ar..

last sekali..maen susun2 pen..tu if aku da bosan sangat2..

aku mula la buat bangunan pen..hee

pape pn..budak kelas 5T ni memang best2 belaka..

kitorank memang sehati sejiwa ler aku rase..

nak tahu kenapa...haa kitorank if malas dalam satu subject tu..

satu kelas tak buat kerja sekolah .. yang cikgu bagi..

nak harap dua tiga ekor tak dapet den nak menolong..haa

subject yang selalu kitorank buat..

BAHASA MELAYU..hee jahat kan kitorank..

tak pelah nanti hujung tahun mintak maaf dekat cikgu ..

sian betol aku tengok PUAN MARIANI TU..



No comments:

Post a Comment