Monday, February 16, 2009

KESEDARAN

aku hari ni tengah blur nak post pasal apa..

kepala aku semakin lama semakin JAM n makin ketat nak pikir..

hal hidup, hal sekolah, and etc etc..

kadang2 aku terpikir2 dan terngiang2 di kotak fikiran..

kenapa lah aku terpaksa hadapi masalah yang cukup beban dalam

hidup aku..rasa macam da penat sangat..

kadang2 tu datang perasaan jahat..

dalam hati berkata..kenapa lah tuhan tu tak adil.

astaga ..da terpesong fikiran aku..

mujur la ada sahabat dan orang tersayang yang menyedarkan aku..

mungkin inilah ujian dalam hidup aku..

aku tahu aku bukan orang baik2..

agaknya mungkin sudah lama aku hilang dari jalan yang lurus..

yA ALLAH..baru aku sedar..tapi aku nak berubah

secara drastik aku xmampu..

tak ada sapa nak guide aku..

kadang2 terfikir gak macam mana aku nak berubah..

tak reti aku..nak tunggu hati terbuka..harapan la..sampai bila..

niat tu memang ada..tapi susah sangat nak buat..

kenapa hah...aduhai..

mungkin SETAN sekeliling dalam badan pun ada kowt..

aku terus lemah..

contoh sekeliling banyak..

sekarang ni ada dua jalan..ko nak jalan lurus atau sebaliknya..

fikirkan2 la..

hai nazz2!!!!







No comments:

Post a Comment