Tuesday, January 13, 2009

HEY YO...........

he's my dak buchuk
aku adalah dak masam...




weyh da lame xpost blog...hahaha lame ke....bole tahan la...btw da mase yg panjang nie byk yg berlaku...huahuahua sedih...penat..agk pahit pown ade...tidak ketinggalan happy pown ade jgk...tapi aku nk cite,pasal sedih n agk pahit.....biase lah dlam sesebuah love story 2...xsume nye indahkan..pastinya ada saje kisah sedih...huhu aku sendri pown xdapat mengelakkan nya...cite die mcm nie...ade satu gurl nie...name die start dari huruf _i_ _A-yg berkenaan...pasal die la aku ngn khai agk ...mcm gado ckit la...bkn nye ape...aku ttbe rase cemburu yg teramat sgt n benci n sakit hati...n sume nye...byg kan la....bile ade gurl laen tibe2..je die ckp die suke bf kite...wah bygkan la betapa dashyat nye kenyataan itu..hohoh tambahan pula, gurl 2 da ade bf...patutnye khai nk rahsie kan bnde nie dri aku...tapi aku suruh die bgtw gak...pastu da bagi satu pasal...tapi yg amat melukakan kan lg bile khai ckp''khai suke kawan ngn die''...syg naz tahu 2 biase bg khai...tapi khai xpaham lagi ape perasaan naz time 2..nape la khai ssh sgt nk paham...pastu bile khai ckp mcm tu...khai ingat naz boleh trima ke....huhu tapi ape2 pown aku ngn khai da berbaek semula..masing2 mengaku salah masing2...bg korang aku nie emo sgt ke hah???...pikir la sendiri... lgstu...kepercayaan dlam sesebuah hubungan itu penting kan...tapi kan aku bkan xcaye cume aku was-was sedikit....hehe mungkin aku still di bayangi mase2 silam...takot kehilangan...pape pown aku akan cube sedaya upaya tok keluar dari mase silam 2...kepada muhd khairul anwar bin muh salleh...i love you so much..hehe sory 4 everything that i've done to you...jnji xwat lagi..heheh

No comments:

Post a Comment