Friday, January 2, 2009

aku disini bru jer..

hai..firstly aku nk ckp HAPPY NEW YEAR...haah da taun bru da pown kn...akhirnye...n standardnye dak2 spm akn kate...WAI TAUN NERAKA SIOT...HUHHU bunyi agk tut skit tp btol ar..taun nie aku da xleh nk maen2 da...da xleh nk tido2 time sejarah..xleh nk ske suki xnk antar homework cikgu bagi...-tapi skali sekala leh kowt if darurat kn- bak kate mak aku mengelat la...hahaha owh ye aku lpe lak aku bru je wat blog nie..da lme nk wat tp bru tercapai skarg..haha aku dah la agk bute IT ckit...hah agk kuno gak aku nie..tapi nie lah hakikatnye...ckp pasal taun bru...mcm2 azam aku ade...tp standard ar dak spm..mesti nk dapat result baek punye taun ni kn...n ckp lak pasal taun 2008...mcm2 pengalaman n kenangan aku ada..suke duka...n paling bestnye aku jmpe seseorang yang sgt special dlm hidup aku...n aku bersyukur sgt krna dpt mengenali drinye..cewah jiwang lak..tp btol la..tarak tipu nye...n aku sayang at die...hehe tu jelah nk cite tok post yg pertama nie..t aku cite ag k...

No comments:

Post a Comment