Sunday, January 18, 2009

CERITA hari TU....

haritu aku on9 at ym..kebetulan eril bf anis on9...kitorank share la masalh..pasal anis n dri die sendiri..mcm2 cite..actually aku xtw yg mane btol yg mane salah..cz korang dua2 kawan aku..so aku xmemihak sape2..yg aku nk ko just berbaek semula..nk happy as usual k..amin..da sebok2 cite pasal hal dorang..eril adelah antar pic die n juga pic johan..haha cute2 sume yeh..tp satu pic buruk gler..kurang asam pnyer eril..siot je bg pic buruk...hahah anyway thanks la bg pic2 tu...cite pasal hal aku lak..aku amat merindui my cayunk...huhu yela da xmsg 5 hari..mane xrindu siot..hhahaa so ptg tu msg la kejap...pastu jnji nk msg malm lak..coz ptg tu nk mkn nk smbhyg sume...n adelah hal laen2...tuptup malm tu aku tertdo lak baek pnye..haha sory syg...tp naseb die paham aku pnt blik skolah..huhu if x xtw la aku..tawakal je..tp sbnrnye..die xpnh mara..sebaliknye aku yg byk mara die..majuk la...n sume la..dalam erti kate laen byk wt perangai..haha tp untung la die amat memahami aku..bersyukur sgt...amin...i love you so much khairul..hahha btw smlm aku pg saloma bistro..kononnye ade dinner for sarawakian la..but sume nye hampeh siot..wat pnt jer dtg..mknan sume habes..pastu persembahan entah ape2 tah..dah la tgh lapar thap cipan tw..pastu duduk jap..trus grak g kg bru...hoho mkn sedap siot..mkn kerang bakar..sup..n byk lagi la...kenyang gler..sumenye sodap2 tu....hehe da abes sume pastu blik la..mandi then tdo...zzzzzzzzzzzzzz

No comments:

Post a Comment