Saturday, January 3, 2009

HARI YG BORING..

yg first pic 2 aku n yad adk aku yg nakal gler nk mampos..heheheh
yg 2nd 2lak haha aku ler.. bapk perasaan..sunglasses 2 ma aku nye kayh...pinjam jer..

yo..boring siot..arinie aku duk umah jer...xde wtpe just snap2 pic yg xde makne..nk study..kpale tgh serabut..nk tgk tv xde cite..nk kuar..fulus xde..hhuhuu boring siot...aku arinie bgun..gosok gigi..mandi..pastu sarapan..pastu kemas2 dapur...pastu tgk cartoon ..tuptup terlelap jap...heheh pastu bgn blik..online myspace..dgr lagu...tlg ma aku blik...msak mkn tghari..pastu...kemas2...online..adoi boring siot..boring gler sial..hadoi aku da xtaw nk wtpe da nie...btw...aku online bkan comment sape2 pown dgn HAMEY N HAZARUL JER...naseb baek dorank ade if x aku lg la tmbah boring...

No comments:

Post a Comment