Thursday, January 15, 2009

HARI INI..

khas untuk org yg paling aku sygi...


wah arini byk nye keje skolah..menimbun2 cikgu bagi...huuhuhu td at skolah boring sgt lorh...

n lagi satu cikgu asyik nak marah je terutama PN LAW...hohoh tension seh cz cikgu tibe2 mara2 xtentu pasal..aku nk wat jalan keje acc pown daripada confident trus..jadi xconfident..pastu da tkot2 da...sama ade jalan keje aku tu btol ke x...heheh '' teacher what happen to you???period ke???..haha'' lu pikir la sendri..btw smalam mcm aku agk down ar ckit coz pasal...pelajaran aku...n lagi stu pasal faktor kewangan yg aku alami...aku smlam tension sangat pasal bnde nie...aku ade mintak tlg ayah pasal bnde nie..n bile ayh kol ckp die xleh nk tlg aku...aku arse mcm stress gler...aku xleh nk wtpe aku just bg fon at mak aku pastu blah pg blik n menangis...aku xleh nk than dowh..naseb baek ade insan yg aku sygi iaitu mama n tentunye...lagi sorang adalh khai...thank you so much..coz slalu ade bile aku amat memerlukannya...n aku hargai sgt2..n xtau nk blas mcm ne...kasih syg kamo...wahai insan yg ku sygi...adalah tidak ternilai harganya...n sama skali..sukar di cari di mana2...hehe

No comments:

Post a Comment