Monday, April 26, 2010

SIMPLE

salam satu malaysia..

apakah khabar anda semua agaknya?

harap sihat-sihat belaka..

aku tidak ada apa yang hendak di khabarkan..

semua hampir sama saja rutin yang aku lakukan di rumah..

pagi jogging...balik kemas rumah..tengok tv..mkn..dan online..

haiii..bosan-bosan..

nak keluar kawan tak ada..duit pon tak ada..

jadi duduk jelah rumah ni..

sekarang aku hidup telah kembali ceria semula..

thanks kepada seorang hamba ALLAH yang sudi menemani aku setiap hari..

tanpanya tak tahu la..mungkin hidup seperti sebelum ni..hambar saja..

sedih dalam kegembiraan dan tak sangka..masih ada yang sudi memberi ruang untuk aku..

masih ada orang yang menghargai aku..masih ada yang ambil berat dan kisah pasal aku..

sampai mati pun aku akan mengingatinya..

walaupun kita tak jangka mungkin benda tu sementara..

tapi tak pelah..sekurang-kurang dia ada bersama kita..

thanks to MR AHZ..

i really LOVE HIM SO MUCH...

THE END

No comments:

Post a Comment