Tuesday, April 6, 2010

DUIT KENAPA KEJAM

salam kalian yang aku kasihi..

hari ini aku nak bercerita tentang hidup..

hidup aku seperti manusia lain juga...

tinggal lagi berbeza masalah...

entah la..serabut nak berfikir..

masalah aku sekarang bertuhankan wang..berkiblatkan material..

semua nya...PASAL DUIT>>>

aku tak tahu laa..sampai bila nak selesai masalah duit ni..

kerja pon tak da duit...

tak kerja..dah tentu la...tak da langsung...

kadang-kadang

rasa dah give up je...

biar matikan diri..tak payah jadi orang..

semua masalah settle..

tapi aku masih waras..

walaupun aku taw sampai bila-bila pon beban ni tak abes..

apa yang mampu aku buat???

berdoa kepada ALLAH SWT>>

semoga di makbulkan...

btw aku da dapat temuduga UPNM...

tu saja yang mampu aku cakap..

keputusannya berserah..


No comments:

Post a Comment