Thursday, April 8, 2010

hari ini aku sangat sibuk...

kelam kabut di buatnya untuk menguruskan hal-hal..yang spatutnya dibuat dulu lagi bapi di tangguhkan

so macam ni la jadi nya kalau buat di saat2 akhir..

hal-hal hari ini adalah membuat x-ray dada..

membuat photostat sijil..surat beranak buat balik sebab hilang..

dari keramat ke dayabumi..ke maju junction ke chow kit dan akhirnya pulang ke rumah..

penat2..dan jalan jam lak tu..

lemah perut naik moto..yela dok cilok-cilok tu..sampai nak jatuh pon ada

hai..tapi hari ini malang sikit ar..sebab sijil testimonial aku tinggal dekat kedai photostat..huhu

serabut..dah lah benda tu penting giler..

tersangat penting..adoi terpaksa lah aku pergi balik at dayabumi...

kalau dah tak da kena pergi sekolah balik..

susah betol la...kenapa lah aku cuai...

careless..careless..

anyway thanks too bakri adli..sebab tolong antar aku sana sini..

ngan motor kau yang merah menyala tuh..hahah

papepon aku mintak maaf pasal eksiden langgar keta tadi..calar habes motor ko..

naseb ko tak cedera tapi mulut aku yang pecah..huhu pedih sial..tahan2..mental kena kuat..hahah

and

plus kena saman lak motor kau ..adoi seratus hengget duit ko melayang ngn DBKL>>adoi sial doh..

haha

IM SORRRRRYYY...

BTW WAHAI kawan2 SEKALIAN DOAKAN AKU LULUS TEMUDUGA UPNM TU NANTI KAYH..

AMIN..SEMOGA TUHAN MEMBERKATI KALIAN..

owh ya..temuduga tu..dijalan kan di kem terendak melaka..

tah mana tempat tu aku pon tak tahu..

harap tak sesat dan tak lambat bila lapor diri nanti..

risau gak..peluang aku nak dapat tipis..banyak budak rmc yang dapat..semesti nya dorang layak..

sebabnya dah biasa..

tapi ada dua masalah yang aku betul2 risau..

firstly mata..

second...BMI..

because syarat kelayakan berkaca mata is 6/6

but im 6/36..haa malang..

buta aku ni..

bmi lebih lak..

so what im going to do is REDAH JERRRRRRR>>>

good luck everybody..

datang dengan harapan pulang dengan kejayaan...


salam







No comments:

Post a Comment