Sunday, April 4, 2010

luahkan apa saya nk rasa

salam kawan2 sudah lama aku tidak mengemaskini blog ini..

haa bukan nya apa..aku cuma kebuntuan untuk menulis tentang apa..

bila bukak je..idea hilang...entah apa dah jadi aku pon tak tahu laa..

ok dua hari yang lepas mak aku telah di masukkan ke hospital HUKM..

kerana appendix...eh betul ke aku eja ni..

alhamdullilah operation tu selamat..cuma baru2 tu mak lemah la sikit..

dan hari ni mak dah pun keluar wad..

selepas tu kitorang pon pergi la pusing2 sungai besi..

pergi cari at mana UPNM..

tgk2..dah tiga kali pusing keluar masuk..

kem tentera perdana..adoiyai rupanya at dalam..

so nak masuk kena lah..tinggalkan ic dan telefon berkamera..

hmm suasana di UPNM sangat tenang dowh..semangat aku nak masuk sana..tapi boleh ke aku???

layak ke??

berat badan dah la tak menentu..fitness zero!!!! mata aku..

banyak sangat faktor yang menghalang..

aku ni tak yakin pada diri sendiri..

si F tu aku rasa dia pandang rendah at aku..

yela dia tu kn freshie dari sana...so nak berlagak la...

dia je yang kuat..

yela aku sedar weyh aku ni sapa..tak semampu ko..

tapi sekurangnya aku cuba...aku tahu aku ni sapa..

tapi rezeki masing2..mungkin ko tu bonus dari sana..tapi..

belum tentu ko boleh dapat..

semoga ALLAH SWT doa aku..tok berjaya dan lulus..

amin

No comments:

Post a Comment