Thursday, January 28, 2010

kAWAN2 di TEMPAT KEJE..

salam kawan2..
aku nak cerita ni..
pada hari selasa yang lepas..aku telah bergaduh dengan SOH dan juga KYAW ZAW
nak tahu pasal apa..
cerita dia macam ni..
perkerja RESTORAN JIRAN SEBELAH KEDAI KAMI TU..
suka mengusik dan mengacau aku..
menyampah aku..
dasar orang tak sedar diri...aku paling pantang kalau orang yang buat satu benda yang aku tak suka..
sekali dua boleh tahan bai..banyak kali..gua lemas dol..
pastu tambah lagi si kyaw zaw dengan soh ni..ejek2 dan ajuk2..macam budak tu..
aku bengang giler!!!pastu aku baling pinggan mangkuk at dorang..
(SECARA KEBETULAN TENGAH ANGKAT PINGGAN TIME TU)
naseb bos tak sedar kalau tidak mampos aku..
pastu aku blah pergi toilet..hilang kan marah aku..aku dengar dorang membebel..
dalam bahasa dorang..dan rasa nye tu maki hamun..sumpah seranah sume ar..
lantak laa..ada aku kesah???..kawan2 aku yang sama kelas ngan aku tahu la..kalau aku naik berang macam ne..MACAM SETAN KAN 5T..ehehhe
pastu kan semalam dua ekor tu protest tak nak cakap ngan aku..haadoi macam sial je..so bila da buat perangai macam sial...aku apelagi buat dua kali ganda perangai sial ar..bila dorang dah terasa tu..dorang nak cakap at aku..aku wat tak tahu je..
padan muka..dasar myammar bodo..tak guna..
tak sedar diri..ko berdua pergi balik laa..
menyusah kan hidup je..BUDAK BANGSAT KEDAI SEBELAH TU PON>.
berambus la..menyemak je..
huu..aku marah ni..haa..tgah hot ni..heee
da lah..kang jahanam komputer ni kang..da salam


No comments:

Post a Comment