Wednesday, January 27, 2010

PERKEJA DAN CUTI



salam kawan2..

hari ni aku happy ler..

tempat keje kami telah menerima orang baru..

nak tahu siapa??

haa..budak tu adalah kawan aku sendiri..nama dia nik nor farhana..

or kalau at kelas aku..orang lebih kenal dia ngan..nama ANak tenGku aspalaila..

hehe..alhamdullilah..lega rasanye..

bagus nik..thumbs up untuk ko..at least cepat jugak ko belajar..tak sia-sia aku rekomen ko at bos..

tapi kawan2..masalah nye at tempat keje kami nie..paling pantang kalau service crew cuti sekali..kebetulan perkara tu bakal terjadi pada 9 februari nanti..

huhu..kelas kami telah merancang untuk buat perjumpaan semula..at mid nanti..

adoiyai..susah2...

aku dah cakap at bos..tapi masih bangang dan tak paham2..

aku mula2 nak suggestkan plan B at nik..iaitu..aku akan bercuti dahulu then nik akan wat ala2 panggilan kecemasan la konon..

tapi plan tu gagal sebab nik....dah bagitahu awal yang dia nak pergi tempat lain..aduh nik ko ni sengal la..

so sebab da bagitahu..salah seorang daripada kami terpaksa berkorban untuk berkerja..

perjumpaan tetap pergi tapi..kene masuk keje..sebelah malam..

adoi..siot betol..pape pon tengok jelah nanti..menyampah aku ngan MR YAP..tak paham bahasa langsung..

No comments:

Post a Comment