Tuesday, January 26, 2010

situasi

hey..
actually takda benda yang aku nak cerita kan..
semua nya mcam biasa takda perubahan..
keje je memanjang..
dua tiga hari ni aku asyik kena wat closing je..

penat tu biasa lah..tapi seronok..gak dari opening..bosan..
btw..fitri dah pon diberhentikan..atau dia benti sendiri aku pon..tak tahu..
tapi yang penting aku sekarang ganti dia siang malam..
bagus fitri..ko wat aku ngan amirul..nak mampus keje taw..huuhu

owh ya..semalam ada sorang budak ni..baru datang berkerja
muka bapak sengal..
pastu macam gengster..
dia datang at aku..
pastu cakap..KAK SAYA ADA TRAINING HARI NI..
perhh kakak dia panggil aku..
hee geram je..padahal dia umor tua dari aku tu..
sabar jela..tu tak kesah sangat..
bila kitorang ajar dia basic..
dia wat pening2..
dan kelam kabut tak tentu pasal..
macam mangkuk tw
dan MALANGNYE KAWAN2 sekalian..
budak tu hanya bertahan..2jam je keje..
pastu dia cakap at bos..dia tak tahan..
adoiyai..
dia blah macam tu je..
terpaksa lah cari orang baru..

hope pasni..cepat2 la dapat orang baru..
senang sikit..
lega aku..

No comments:

Post a Comment