Saturday, January 29, 2011

tak de tajuk





haa sekarang aku nak ceritakan kehidupan aku di kediaman baru kolej aku..

boleh dikata seronok lah juga sebab aku duduk bersama-sama

skuad aku yang paling sempoi..

hehe di kolej ni macam2 aku belajar..

tak kesah lah protokol ke apa cuma tipu ar kalau kata aku tak stress duduk at sini..lumrah lah tu

cuba kalau usha pic at ats,,pic ni just gambaran bilik aku je

bila time standby bed..

hehe bersih macam ne pon tetap kena..tak pe ar exercise sekali sekala

lagi pon kalau kena bersama ngn roomate sendiri..enjoy kowt boleh gelak2..

tak kesah ar aku enjoy je kehidupan macam...bukan semua orang boleh merasakan..

ni boleh dikira akulah yang paling special kayh...

kerja under stress..hebatkan..tulah yang aku belajar kat sini..

boleh suma orang boleh buat..

walaupn kadang mental gak..slow2 gua belajar handle..

apa yang penting sabar n keberkatan dalam bekerja tu penting..

or bahasa mudahnya kerja kena ikhlas doe..

kalau tak sume benda yang kita buat akan jadi masalah..

di maki di caci tu biasa..thanks tu PUAN H..

sebab beri semangat kat aku..walaupun bila aku diperlakuan

agak teruk oleh orang atsan..

rsa hina sangat2..tapi hakikatnya tu baru sikit je kita kena..

realitinya at luar nanti lagi teruk..

so NAZ>>KO SABAR KAYH>>KUAT KUAT!!!!




2 comments:

  1. yeah3.. sy sukung kamu..
    kita d'bez..
    3 mggu dok dalam, bile akuh hang out ngn mbe2 pompuan len truz ase leceh ngn sikap ngade2 dorg yg ta thn susa..
    coz kita dah di latih utk bkrja dlm keadaan stress.. prob itu bod.. haha..
    thankz to ROTU.. ^^

    ReplyDelete
  2. aik macam familiar je bilik tu? kat ner ek?

    ReplyDelete