Thursday, February 3, 2011

cuti-cuti


hai..entry kali aku nak bercerita sikit tentang apa yang aku buat
masa cuti semester selama seminggu ni..
sebelum pulang ke KUALA LUMPUR haritu..dah niat dah dalam hati
nak study lah..nak buat assignment yang bertimbun2 tu..
dan blah..blah blah..
apabila setibanya di KL..semua tu jadi harapan..heheh
tapi ada gak ar buat sikit2..tu pun satu hari je duduk di
library KL discuss dengan member pasal assignment yang penuh keserabutan..
nak tahu apa yang paling best ag..haa laptop gua rosak bai..
macam ne tah nak buat kerja nanti..
nasib baik sempat save dalam pendrive kerja2 yang telah dibuat kalau tidak..
sumpah aku akan melalak dua tiga hari..
yang tu bab study plus assignment ..ni plak bab kuar..
hee cuti2 ni memang tak duduk rumah ar..
kerja aku asyik ler berjalan2 je..thanks to...ehem2
sesiapa yang berkenan yang sudi bawak aku keluar..
makan2 tengok wayang main bowling dan sebagainya..
tapi apa yang pasti aku tahu bila aku main bowling dengan kau aku kalah..pe boleh buat kan kau terer beb..aku ni setakat baling masuk longkang memang aku hebat ar kalau buat..
pape pun aku happy dengan kau..cuma kadang je aku tak paham kau..
cepat je muka kau berubah macam taik..
haih rasa bersalah pon ada..rasa sakit hati pon tak da..
tak pelah terima je ar ko memang macam tu kowt..
aku ingatkan nak manfaatkan cuti dengan study..
haha tapi harapan ar ek..enjoy ar cuti ni..balik arau nanti dah tak merasa dah..
tak pe balik t struggle balik apa yang dah aku tinggalkan..
fuhh semoga kau tak mati di medan pertempuran nanti naz..ehehe
ceh semangat do...
harap2 la ek......

No comments:

Post a Comment