Thursday, January 20, 2011

BARU



salam setelah hampir 3 minggu lebih tak meng-Update blog ni
akhirnya dapat gak aku curi masa ..
satu entry pon jadi lah ye..
okey.
hampir nak dekat sebulan gak,,lebih kurang
aku berada di bumi arau yang indah ini..

dengan roomate baru ,,bilik baru..
dan paling penting suasana kolej yang sangat baru..

selama berada di kolej mayang ni..
macam-macam pengalaman yang aku rasa dan dapat..
protokol giler kowt..
biasalah bila kita duduk bersama orang atasan..
pergerakan dan tingkah laku kita agak tertib sikit dan boleh consider terbatas
tapi bukan bermakna terkongkong ar..

masih lagi boleh memekak2..
hehehe

sepanjang aku berada di sini..
boleh dikata seronok lah gak..cume risau je..
takot mental xberapa kuat...
yela semester dua ni..subject makin serious..
risau je tak boleh bawak..

kerja as a cadet officer n as a student..
sangat lah mencabar..
bukan semua orang boleh buat..tipu lah kalau kata mental tak down..
berapa kali rasa nak terjun bangunan..hehe percaya TAK?

tapi macam tulah perasan aku..
kerja dan kepala otak makin serabut..
huhu sabar je ar naz..

now kita belajar cara berkerja di dalam situasi stress..
heheh HEBAT KAn..bukan semua orang boleh buat macam ni..

okey now nak citer pasal duit lak..
hmm payah nak cakap duit mengalir macam air je..
dalam sebulan nak dekat beratus-ratus habes..
silap nak dekat rM1000 GAK PAKAI DUIT..

buku saja dah beratus..
makan tu boleh ar..aku tak kesah sangat sebab aku suka makan.hahah
xpe ar ..awal semester kowt susah

mungkin lepas-lepas ni dah ringan sikit bebannya kowt...hheeh
minta-minta lah ye..

owh ye buat pengetahuan korang aku
join silat taw..hehhe
dah lama nak menuntut tapi..baru dapat peluang..

harap-harap tak de ar separuh jalan..giler minat kowt..

hmm lagi satu aku ingat nak aktif balik dallam bidang muzik.
aku ada join THE BAND CLUB..
ye ar apa guna ada basic gitar tp..xapplikasi kan kan..

hhehe tapibukan lah niat nak menunjuk cuma..
mana tahu aku boleh jadi PRO ke..
haa kan gempak tu..

heheh pape pon harap semuanya berjalan ngan lancar..
semoga tahun ni..menjadi tahun yang lebih baik tok aku..
amin..



No comments:

Post a Comment