Thursday, December 30, 2010






salam wahai sahabat sekalian..

harap kalian dalam keadaan sihat sentiasa..

di kala aku mengepos entry kali ini..

secara jujurnya..

susah betul aku nak ungkap kan apa yang aku rasa..

sejak kebelakangan ni..aku selalu je rasa tak sedap hati..


tapi feeling ni memang selalu datang la bila nak balik perlis..

hehe tu tak dapat dinafikan lah..cuma kali ni macam pelik ar sikit..hmm tah lah..

jadi aku pon bermuhasabah diri buat seketika..

mungkin aku rasa amalan aku tak cukup..
bukan mungkin tapi memang!!

ya aku akui..dari segi gerak hati..mimpi..

ALLAH swt nak bagi petunjuk pada aku..

hai tak sedar lagi ke wahai humairah..


ya ALLAH itu dekat..

dia maha mengetahui apa saja yang kita lakukan kat dunia ni..

aku akui telah banyak kesilapan yang aku lakukan kat dunia..

manusia mana yang tak melakukan kesilapan at dunia ni.

kita lemah..


aku ada membaca entry di blog sahabat aku ni..

entry dia pasal..seberapa banyak kau mencintai allah..

bila aku membaca blog tu..aku terdiam weyh..

menitis airmata jugak lah..

memikirkan betapa jauhnya kita dengan allah..padahal allah itu dekat..

kalau difikirkan berapa bnyak masa dah kita rugi..


sedangkan apa yang wajib kita lakukan itu cuma makn masa beberapa minit je..

tak susah pon..
renung2 kan lah wahai sahabat..
nasihat ni tok diri sendri jugak..
insaf...
















No comments:

Post a Comment