Sunday, November 22, 2009

LAPANG

lama gler aku tak mengepos blog ni..hehe



sorry la time nie baru ada kesempatan



btw sekarang nie..aku sedang menduduki spm..atau erti kata lain



SIJIL PANGGILAN MAUT...hehehe



hopefully dah tiga paper aku da bereskan



sekarang ni tinggal enam lagi nak berjuang...



adoiyai..berdoa la tok aku ya..



nak tahu tak..



sejak akhir2 ni aku selalu je mimpi bukan2..



entah nape tah..



mungkin banyak pikir kowt...tapi tulah yang menakutkan dan menghantui aku doh..



mane taknye..aku asyik mimpi dapat result yang kurang bagus...huhuh



mana tak jadi psyco..



tah sekarang ni aku berserah je la..kepada TUHAN YANG MAHA MENGETAHUI..



SEKARANG NI aku just try my best...



btw thanks to ALL my friend yang bagi support and selalu jer tolong aku



kalau nak sebut pown memang tak cukup ar..sampai bila2 pown tak abes..heheh



semoga ALLAH memberkati korang...and semoga korang berjaya dalam hidup...







No comments:

Post a Comment