Thursday, May 28, 2009

PEREMPUAN ITU....SEDAR TAK

hey korank...whee sory la da lama tak post blog coz...emm paham2 la

hehe actually aku tak tahu nak cerita apa benda tapi...aku nak tulis gak

so bace ar erkkk

aku tak satu budak ni..perhhh dia tu perasaan macam lawa

tapinye jujur tak da lah lawa biase2 je...cuma putih je..

dia tu budak kelas tuttttt...

pada sapa2 tahu tu mestu kenal punya..

dia ni an hai...perangai burok benor...macam bagus..

belagak la kononnya macam famous la..pastu dia ingat

orang suma suke dia

tapi hakikatnya...harapan nenek ko ar..hahah

ko banyak duit macam boleh buat...at diri dia..barang2 suma beli

mahal..poyo je..haha ingat orang tak mampu ker...

dia ni cakap macam pandai..suka panggil aku bodoh..

tapi hakikat kau yang bodo..tengok ar darjat kita..

aku sedar aku bodo dalam hal yang tak berfaedah..macam

boyfriend2 la..kiss la...ape lah hahah..ko yang pandai benda2 tu sume an

haha bagus la pandai dalam pendidikan tidak formal(hebat)..

tapi aku tahu if ko dalam pendidikan formaL agak kureng kowt..

benda2 ilmiah tu tak de lak terer errkkk

tak guna langsung...tolong la jangan nak gah sangat dengan diri ko tu..

tak kemana pown weyh...berubah la...ko ingat nasib ko tu sentiasa baik ke..

nak kahwin dengan orang kaya konon..nak ada orang gaji konon..

tak nak wat tu tak nak wat ni..haha tolong la...hehe entah2 ko yang orang

gaji tu...BOOOOOOOOOOOOO SAMA LUUUUUUUUUUU!!!!!!!!!!!!

hey sedar la memang hidup ko bertuah sekarang tapi

bukan selamanya...mata duitan!!!!!tak malu bwerrkkkk

sedar la wahai manusia...

maju la sukan untuk negara

assalamualaikum...


3 comments: