Friday, May 6, 2011

CONTEST FOTO SWEET BERSAMA IBU

assalamualaikum wahai sahabat2 sekalian..




hari ni aku nak bercerita tentang ibu aku...




yela sempena hari ibu ni kan..




semua orang sibuk cerita pasal mak2 dorang..




so aku pun tumpang lah sekaki...hehehe




nama diberi..NOORSAADAH BINTI MOHD SUTTAR..




dia lah segala2nya dalam hidup aku..




dia lah sebahagian dari hidup aku..




kalau tak da mak..tak tahu lah hidup ni..




mak seorang yang sangat sporting..walaupun dah berumur




40an..tapi jiwa macam muda sentiasa...




masih boleh join kepala kami2 yang muda2 ni..




hehe belawak seperti orang muda..sempoi..




tapi nak ikot kan tak da tua sangat pon..ni kira mak muda ag ar kan..hehehe




mak suka berkaraoke...




dulu waktu aku kecik..




aku masih ingat lagi..mak pernah masuk macam2 pertandingan..




pernah jadi JOHAN KOT..heheh




bangga siot...sampai sekarang mak aktif menyanyi tapi tak da ar join pertandingan sangat..




dulu waktu kecik2..mak sangat garang kot..




kalau merotan tu jangan cakap lah..macam2 kot kena..




biasa lah kalau kecik2..mesti ingat mak tak sayang..ye ar asyik kene je..




tapi bila dah besar baru aku paham..kenapa mak buat macam tu..




nak mengajar..mendidik..supaya jadi macam sekarang..




or kalau dalam bahasa biasa..JADI ORANG SIKIT..heheh




terima kasih mak atas segalanya..




minta maaf sebab kadang-kadang..




buat mak kecik hati..tapi demi allah..




semua tu tak da niat di hati pon..




adik sayang mak sayang sangat..




mak lah segalanya bagi adik..




minta maaf sebab tak pandai nak tunjuk..




Hanya ALLAH saja tahu betapa adik sayang mak..




kepada sahabat2 sekalian..hargai lah ibu anda..




jangan buat dorang terluka...




berusaha lah untuk membalas segala budi mereka..




jadi lah orang yang berguna..




sayangi lah ibu2 korang k..




sesungguhnya syurga itu dibawah telapak kaki ibu..




ok selamat hari iBU..




i love you so muchh mak....











2 comments:

  1. patut la ko rugged....ikot mak ea..huhu..
    sweet2..thanx for joining..:)

    ReplyDelete