Sunday, October 10, 2010

lama aku tidak mengepos entry di blog yang tercinta ni..

hehe bukan lupa tetapi banyak benda yang harus aku buat..

lagisatu malas pun ye gak..

tak ada idea aku nak bercerita pasal apa...

seteleh hampir ke penghujung semester satu aku di perlis ini.

banyak benda yang telah aku pelajari dan lalui beb..

dari benda yang paling sedih..hiba..takot kepada benda yang paling bahagia..gembira..dan macam2 lah..

dan untuk makluman korang..buat pertama kalinya aku di masukkan ke hospital..

di sebabkan di perlis ni..

aku KENA DENGGI KOWT..

insaf kejap..takot mati dan macam3 lah perasaan..

hehe alhamdullilah sekarang aku dah sehat..

tapi lain lak sakitnya..

haha pape jelah naz...

pasal study lak..overall okey lah..

ada jugak yang susah..

aku tengah cuba sedaya upaya nak belajar ni..nak perbaiki lagi result aku...

btw aku sangat frust ngn quiz account aku..aku fail...36% je..

bodoh tol..nie semua sebab salah baca soalan..saat3 akhir baru aku sedar aku dah buat silap..

haiii...sayang tol..tak pelah belajar dari kesilapan..lain kali jangan wat lagi..huhu

duduk kat sini aku..hadapi masalah mental..hai macam2..

jiwa selalu kacau...nasib baik..ada roommate yang sangat prihatin mendengar dan menolong...

kepada roommate ku yang tercinta iaitu nurul izzati dan syafiqah..

terima kasih sebab menerima aku sebagai kawan korang..

aku tahu aku ni kaki sepah sikit..pastu suka memekak...suka makan banyak dan sebagai..

tapi aku nak korang tahu..yang aku sayang kat korang sangat..

mintak maaf aku tak pandai nak luahkan at korang..nak tunjukkan pun tak reti..

aku hanya mampu berdoa kepada ALLAH saja untuk membalas segala yang telah korang lakukan..

sekali lagi terima kasih..aku harap kita akan berkawan sampai aku mati..dan aku tak akan melupakan korang...

walaupun aku tahu satu hari nanti masing2 akan bawa haluan masing2...

huhu sedih..k la...tak benda aku nak post lagi...MOOD hiba..

salam..I LOVE YOU SO MUCH>>

No comments:

Post a Comment