Friday, June 19, 2009

TAG BY KAK MYRA RAMLY>>

Sila jawab soalan-soalan ini dalam Bahasa Melayu sahaja.

1. Bekas kekasih saya adalah :A

2. Saya sedang mendengar :situasi

3. Mungkin saya patut:belajar bersungguh-sungguh.sampai dapat capai cita2 saya..hee

4. Saya suka :buat soalan math and account yang mencabar kepala otak saya ...

5.Sahabat-sahabat baik saya :zamira..alina..anis azura..nabila jasmine..sajrina dan TENTU EN KHAIRUL ANWAR..

6.Saya tak paham :kenapa ORANG SUKA BURUK2 KAN ORANG LAIN????

7.Saya kehilangan :SEBUAH KELURGA YANG LENGKAP..

.8.Ramai yang berkata :NAZ KAU NIE BLUR BETOL LA...HEE

9.Makna nama saya :AKU TAK TAHU..TAPI ORANG CAKAP HUMAIRAH TU MAKSUD DIE PUTIH KEMERAH-MERAHAN...

10.Cinta itu adalah :sesuatu yang indah. Mesti menghargainyE TAPI SAYANG...

11.Di suatu tempat, seseorang sedang :menonton tv

.12.Saya akan cuba :cari gaduh dengan dye. Hihihi ;p

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :sampai bila-bila.

14.Telefon bimbit saya :MOTOROLA R3

15.Bila saya terjaga dari tidur :saya akan mencari handphone dulu.

16.Saya paling meluat apabila :perempuan tergedik-gedik dengan lelaki. Hihihi DAN BERLAGAK PANDAI..TAPI KOSONG!!!!!!

17.Pesta/Parti adalah :TEMPAT YANG BEST TAPI...HMM

8.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :ANAK ANJING..YANG WARNA PUTIH PASTU JALAN TERKEDEK2..

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :tadika. Tak payah pk benda lain pon.

20.Hari ini :saya bersiap sedia. UNTUK BELAJAR DAN BELAJAR...

21.Malam ini saya akan :BUKU SCIENCE...SEBAB CIKGU BAGI HOMEWORK..

22.Esok pula saya akan :TENGOK CERITA KARTUN DEKAT NTV7 DAN ASTRO CERIA..

3.Saya betul-betul inginkan :semua orang menyayangi saya.DAN FAHAMI SAYA YANG SEBENARNYA...

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :Hodohnye aku. Tapi takde, ciptaan ALLAH

.25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :tempat untuk melepaskan tekanan.

26.Makanan Barat atau Jepun :Jepun.

27.Bilik yang terang atau gelap:terang.

28.Makanan segera adalah :boleh melemahkan otak ! TAPI KEKADANG TU..SEDAP GAK...

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?sorry. maafkan saya SAYANG...SAYA NI MASIH TAK FAHAM2...

TAG KEPADA...SEMUA ORANG....

No comments:

Post a Comment