Thursday, May 5, 2011

assalamualaikum wahai sahabat2 sekalian




maaf kerana sudah lama aku menyepi..




entah bila buka blog aku rasa macam tak tahu nak cerita pasal apa..




hari ni baru tergerak hati dan minda nk menulis entry..




hmm entry kali ni aku nak cerita pasal cinta..




rasanya dah beberapa kali aku tulis pasal cinta kan..




tapi tu lah yang aku lalu sepanjang kehidupan aku kini..




cinta..ada yang indah ada yang derita..




aku tak tahu lah aku ni di tahap mana..




rasanya aku tak pernah rasa bahagia lagi..




maksud aku yang benar2 bahagia..




korang tahu tak..aku mendambakan seseorang untuk aku cintai




sehingga aku kawin..ONE TO ONE..




tapi tu semua take time kan..mungkin dapat mungkin jugak tidak..




kadang2 cemburu jugak tengok roomate..




setiap hari bergayut bermesej, bergaduh jangan cakaplah




kadang benda bodoh pon jadi isu..




bila tengok kelakar pulak..




tak kesah lah apa pun..bila ada situation macam tu




macam seronok..maknanya setiap moment tu kau dan aku bersama




ada seorang sahabat ni (SAHABAT LELAKI)..pernah lah aku tanya kat dia..




kau suka perempuan kuat jeles tak.. i mean GF KAU




dia jawab..aku suka sangat sebab aku rasa baru aku tahu




perempuan kalau jeles maknanya dia sayang kat kita..




dan dia hargai kita..walaupun..kadang melampau gak tapi aku tak kesah..




hmm tu jawapan kawan aku..




tapi aku...aku akui aku ni sangat2 kuat cemburu..




tapi awal2 aku control gak..lama2 mesti meletupkan...




bagi kau..benda tu macam remeh..




aku nak cerita ni bukan pasal aku cemburu ke apa..




tapi paling aku sedih bila kau cakap aku serabut..




aku ni siapa..




kalau kau sedar lah kan..banyak benda aku korban kan untuk kau..




tapi kau sikt tak hargai..




kau tahu susah payah aku datang dari jauh2 nak melawat kau..




sampai aku kena mara2 macam2




dah dapat macam tu..plus tak dapat jumpa kau lagi..




pastu kau boleh kol cakap aku serabut..




kau tahu tak betapa sakitnya hati ni...




hancur pon ada tw...kau sikit pon tak cakap sorry..




pasal kau aku beralah...tak kesah lah..tapi bila lah kau nk jadi seperti orang yang lain..




orang yang menghargai gf dorang..




entah lah tak reti nak cakap..




harap kau berubah kayh...




kepada sahabat2 ku..




terutama sahabat lelaki..hargai lah wanita yng mencintaimu..




jangan menyakiti mereka...badan mereka..hati mereka..




hargai lah cinta mereka...




bagi sahabat wanita...korang pon buat benda yang sama kayh..




kalau kita nak dapat pasangan yang baik2 kita kena jadi orang yang baik..




so sama2 lah kita berdoa k..




semoga berbahgia selaku k..




sayang korang..


No comments:

Post a Comment