Thursday, February 19, 2009

AKU PALING TAK SUKE


HEe agak sekian lama tidak mengepos blog ni..

biasa lah..sibuk dengan hal2 sekolah..



membebankan otak aku and lagi menyusahkan je..
hee nak cita..aku ni nie orang yang agak suka simpan dalam hati..
dan paling pantang kalau orang buat hal ngan aku..
INI PALING AKU TAK SUKA..
  • 1.orang yang tak nak dengar cakap aku..
  • 2.orang yang berlagak pandai..
  • 3.orang yang sombong dan bangga diri tu sangat..
  • 4.orang yang suka menunjuk2 harta2 mereka..
  • 5.orang yang suka tipu2.
  • 6.orang yang suka merampas hak orang lain..
  • 7.orang yang menggedik2 tak tentu pasal..
  • 8.orang yang berlagak baik dengan kita..
  • 9.orang yang curang..
  • 10.orang yang berlagak alim..
  • 11.orang yang hipokrit..
  • 12.orang yang suka buat sial dengan aku..
  • 13.orang yang suka buat muka macam anjing..
  • 14.orang yang melukakan hati aku..
  • 15.dan banyak lagi..kang tak masa nak baca..hahah
so harap2 korank jangan lah tergolong dalam kalangan orang2 yang
aku listkan ini..and aku tahu aku pown aku ade tergolong di
kalangan orang2 yang aku listkan itu..standard la manusia mana
sempurna..cuma aku boleh berubah
membetulkan diri aku sendiri..
masing2 tegur masing la kan..
benda baik aku ikowt..
benda buruk kirim salam ar nak ikowt..NGOK

No comments:

Post a Comment