Wednesday, December 14, 2011

LELAKI ITU MACAM_MACAM


salam rakan-rakan yang aku kasihi sekalian..

hari ini aku nak bercerita tentang lelaki..

telebih dahulu mohon maaf ek kat orang lelaki kalau korang tak berapa setuju ngan entry ni taw...hehe

ok first aku nak cakap lelaki ini ada sikit complicated lah

kenapa?

nie dari segi pengalaman aku ye..

adalah asatu mamat ni...nama nya dia rahsiakan..

hee aku pernah lah gurau-gurau ngan dia cakap..weyh u rindu i tak??

pastu tiba-tiba dia boleh cakap macam ni..

buat masa ni i tak boleh nak sayang orang nak rindu orang sume...i nak stay alone..single..

ceh...pastu aku mula lah pikir yang poyo gak mamat ni..

aku baru gurau-gurau gitu dah terover lak penjelasan nya..hehe

tapi tak pelah..aku tak kesah pun..

tak lama lepas dari moment itu...

aku tak de ar nak kacau dia..

tapi suddenly, dia lak cakap nak ajak couple lah apa lah...

padahal kita orang tak penah nak cakap apa-apa pun pasal relationship..plus aku pun tak berapa kenal dia ni macam mana..

setakat gurau-gurau tu adalah..

hish tak paham betul lak aku..

KES KEDUA...
lelaki tak pernah puas dengan seorang perempuan..

perkara puas tu bukan yang korang pikir dalam kepala otak korang tulah..hehe

ni puas maksudnya...

ada certain lelaki..aku mention CERTAIN EK..bukan semua..

bila dah ada awek..still mau cari lain...dan ada gak pasang dua tiga gus sekali..

aku
XPAHAM KENAPA? kenapa dorg buat macam tu sedang kan..pada awal mereka menjanji kan macam-macam..

tah ar lelaki ni complicated ar kan..tapi kalau betol sangat nak macam tu...ko boleh cri lain

dan aku pun boleh cari lain...fair kan..hehe

jadi tak da sapa2 salah...dua-dua akan berpuas hati..betol?

hehe

jadi nak senang kan cerita lah kan...aku nak sampai kan kat sini...wahai orang lelaki di luar sana..hargai seorang wanita yang bersama korg tu..

jangan lah melukai hatinya..menyakiti badannya..dan merosakkan diri nya..bahagia kan lah mereka..okey?

pesanan ni bukan di tujukan pada lelaki saja tapi orang perempuan pun sama...sebab..bukan semua lelaki itu jahat


dan bukan semua perempuan baik2 juga...aku fair kepada semua kayh...

maaf kalau ada terkasar bahasa k

salam

No comments:

Post a Comment