Monday, May 3, 2010

REZEKI

salam..kawan2..setelah sekian lama aku menyepikan diri..hari ni aku akan memberi khabar..mungkin boleh consider as berita gembira gak..

aku dapat tawaran belajar di UITM..kampus ARAU PERLIS..

hurm..agak jauh tu..tapi aku terima je...

kos yang ditawar kan adalah diploma perakaunan..

kos yang aku idam2 kn zaman persekolahan..

harap rezeki yang ALLAH bagi at aku ni..boleh ubah hidup aku ke tahap yang lebih baik..

walaupun sekarang aku agak tak gembira..

sebenarnya..sampai mak pon tegur..

tak pelah..bersusah dahulu bersenang kemudian..

aku akan belajar menerima..

berdoa lah tok aku supaya aku berjaya ok...

kepada kawan2 aku yang lain..semoga berjaya dalam bidang2 masing..

I'LL support in whatever that you do..doakan aku sentiasa mengiringi korang..

failure is better than be a loser..

kalau korang gagal korang masih berguna lagi..masih boleh berjaya..

tapi kalau korang bodoh dan kalah..putus asa..

selamanya korang akan jadi orang yang yang tak berguna..

THINK ABOUT IT PEOPLE..advice ni bukan tok korang saja..tapi untuk aku juga..

biarlah orang nak cakap apa...

orang yang memandang rendah pada kita adalah orang yang akan memberi kejayaan kepada kita..

nak tahu sebabnya...anggap lah dia sebenarnya tengah memcabar kebolehan kita..so sahut lah !!! buktikan yang korang lagi bagus dari dia..

ada pham..so GOODLUCk...amin..





No comments:

Post a Comment